четвртак, 10. јануар 2013.

Poema o meni


Poema o meni

Nisam posednuta!
Nikako.

Od mene
ljudi nema zašto da se boje
potpuno sam
neutro-violentna

Ja imam dve šake
na šakama pet prstiju
Svi prsti su moji
to je
nau
čno dokazivo

Neke stvari kada se spoznaju
kada se prepoznaju
kada se odmah pribeleže
postaju pravna akta

Ja nikad ne mogu da stanem

Jednom kad krenem
krenula sam uzastopnim koracima
i svaki je uzastop slede
ćeg

Ja imam dve zenice
i manžetne za jedenje
jedem s njima
okopavam biljke u saksijama
njima

I jedan mi je nau
čnik
rekao:
-Ti si eksperiment!

Ali ja kažem:
-Ne!
Tako se najbolje okopavaju saksije,
Zar niste znali?
Niste znali?

Danas proizvode vitamin Ce
i šume
će tablete
i konopce za preskakanje
i izuvijanje
i provla
čenje

Ali ja isklju
čivo zamišljam
da postoji mnogo više
Tako da mi sve to
ništa nije zanimljivo

Od mene su okretali glave
Optuživali za uobraženost
zatvarali o
či
pisali peticije
i ikseve
i okseve
Ali su grešili
greše

Ja...

Ponekad
Letim u vidu mene nad gradom
i gledam kroz prozore

I možda nisam
čudo vaseljene
ali sam malo
čudo

U meni
pogrešnim rasporedom
šarene se boje


Natalija Ž. Živković, "U aorti mog srca"

Нема коментара:

Постави коментар