уторак, 27. август 2013.

Imala sam ih dvojicu :)



(IMALA SAM IH DVOJICU...)

Imala sam ih dvojicu
u vinogradu
secirali su bubašvabe
nosili su brodove od novina
na glavama
A kada je upeklo sunce
slova na novinama su se
razlila
I više nisu znali
koji od njih je koji
I više nikad nisu mogli
da se vrate iz vinograda

- Da li su uopšte postojali?

pitam se dok sat otkucava dva
dok po zidu mile sićušna mrava dva
- Da li postojim ja?

(Ovo sam ja?)




- Pesma Natalije Ž. Živković iz knjige "U aorti mog srca", a objavljena i u časopisu za književnost "Gradina" broj 46-47 (2012). -

U prvom delu pesme se radi o snu, i u tim stihovima dva muškarca ne znaju više ko su i zbog toga ne mogu da izađu iz vinograda.

A u drugom delu lirska subjektica se nalazi u nedoumici da li su to uopšte dva muškarca ili su pak dva mrava na zidu. Usled toga što nije sigurna da li su ta dva muškarca postojala, na kraju pesme postaje nesigurna da li i ona sama postoji.

:)

slika: Mike Worrall, Skipping Past Time, 2000.

Нема коментара:

Постави коментар