уторак, 14. мај 2013.

Zašto mi rušiš Sneška?

Mike Worrall, "Le Grand Tour La Mer"


Zašto mi rušiš Sneška?
Napravila sam ga od prirodnog snega
Donela sam lonac
probušen zarđao
I šargarepu što će je
pojesti veverice
Stavila sam mu privremenu metlu
Nek čisti deo dvorišta
oko sebe. I
drvca kao lice
što su ih grickale veverice
Zašto mi rušiš mog Sneška?
Za njega
pohabala sam rukavice
Idi u drugo dvorište bez snega
ako već ne voliš Sneška

***

U dvorištu starom. Deca. Po studeni

prave Sneška. U

nedogled

Snežnovlasa deca.

Od Beloga

podižu Sneška




(Natalija Ž. Živković, knjiga "U aorti mog srca" na kojoj je omnibus zasnovan. Pesma je objavljena i u časopisu za književnost "Treći trg" br. 22. )

Pesmu su kritičari shvatili ILI-ILI - ili su smatrali da je naivno napisana, ili su smatrali da izuzetno ozbiljno napisana. A šta vi mislite?

:)



Нема коментара:

Постави коментар